Sunday, 20 November 2016

VIVIX Mampu Turunkan Paras Gula Dalam Darah

Kandungan gula dari 14 turun ke 9.3. Dari 16 turun ke 9.3. Kebetulan penurunan yang sama hasil daru usaha dengan VIVIX.

Kencing manis atau diabetis adalah antara penyakit yang amat ditakuti juga. Sekali dah kena dan tidak mengawal dengan baik, kesannya agak buruk untuk kemudian hari. Mana taknya, ada yang sampai tahap jari kena potong, kaki kena potong dan lebih kritikal sehingga boleh mengakibatkan kebutaan.

Apa yang boleh kita buat,? Kena kawal pemakanan, kena ubah gaya kehidupan, kena ambil ubat secara berkala. Jika tidak, diri sendiri yang kena tanggung. Tapi sebenarnya bukan diri sendiri je yang kena tanggung, orang keliling kita pun kena bersusah payah jaga kita.

Nak mengharap orang jaga kita?Sampai bila?

Macam ni la..Jom kita jaga kesihatan. Buat orang keliling hepi dengan kita. Kita kurangkan beban mereka. Macam tu baru semua hepi.




Bagaiman VIVIX membantu?

VIVIX merupakan minuman botanik yang mampu merawat dan memperbaiki selular DNA. IA mengandungi kadar anti oksida yang tinggi kerana kaya dengan resveratrol. Menurut kajian, resveratrol dapat menurunkan rintangan terhadap insulin.

Jom tengok beberapa testimonial VIVIX vs Diabetis :







Untuk sebarang pertanyaan dan info lanjut, boleh hubungi saya ; 
Pengedar Sah Shaklee Taman Equine

eliana | SID : 957593
Wasapp 0192595246
fb : eliana mohd latif
fb page : Suka Mybisnes

COD : Sri Kembangan, Taman Equine dan Putrajaya (Alamanda)



No comments:

Post a Comment