Tuesday 22 November 2016

Pengedar Shaklee Taman Equine : COD di Taman Equine, Sri Kembangan dan Serdang

Pengedar Sah Shaklee Taman Equine / Serdang / Seri Kembangan / Putrajaya








ASSALAMUALAIKUM

dan

Salam sejahtera,




Hai nama saya Eliana dan saya adalah Pengedar Sah Shaklee dengan Id number : 957593.

Saya merupakan pengguna Shaklee semenjak tahun 2013 sehinggalah sekarang.

Good news untuk mereka yang berada di sekitar Taman Equine seperti Serdang, Sri Kembangan dan Putrajaya. 




Selalunya ini adalah kawasan untuk saya ber "COD". 

(A) Taman Equine/ Serdang/ Sri Kembangan :

i.  COD adalah selepas waktu bekerja (8.00 p.m)

ii. Tempat yang biasa : Petronas Taman Equine, Petronas Sri      
     Serdang dan BSN Serdang Raya

iii. Caj Penghantaran = RM 8


(B) Kawasan Putrajaya (Alamanda)

i. COD hanya Sabtu dan Ahad

ii. Caj Penghantaran = RM 10


(C) Penghantaran Melalui POS

i. Saya juga turut menyediakan penghantaran vitamin Shaklee ke Seluruh Malaysia termasuk Sabah 
   dan Sarawak. 

ii. Kadar penghantaran pos hanya RM10 (WM) dan RM20 (EM) sahaja. 



** Nota Kaki **
- Sekiranya penghantaran (COD) melalui tol, kos tol akan ditanggung oleh customer.
- Konsultansi cara pengambilan akan di beri hanya kepada pelanggan saya sahaja.



Sila dapatkan produk Shaklee dengan Pengedar Sah Shaklee sahaja.


Untuk sebarang pertanyaan dan info lanjut, boleh hubungi saya ; 
Pengedar Sah Shaklee Taman Equine

eliana | SID : 957593
Wasapp 0192595246
fb : eliana mohd latif
fb page : Suka Mybisnes

COD : Sri Kembangan, Taman Equine dan Putrajaya (Alamanda)

No comments:

Post a Comment