Thursday 24 November 2016

Ikhtiar Zuriat dengan Set Kesuburan Shaklee

Baguskan kalau dalam rumah ada kaki kecik yang comel tu..?Ramai yang mengidam dan mengharapkan cahaya mata tapi masih belum di berikan rezeki.. saya mampu cakap sabar je..Semua tu DIA yang Maha Kuasa.
Jangan putus berdoa..lambat atau cepat DIA lebih mengetahui.


Ada yang berkahwin terus bunting pelamin. Ada yang berpuluh tahun kahwin tapi masih hidup berdua.. Sabar ye..saya tahu betapa sunyinya rumahtangga tanpa kehadiran si kaki kecik ni..Awal perkahwinan tidak mengapa..mode honeymoon still on tapi kalau dah masuk tahun ke-3, ke-4 dan seterusnya..masyaallah...

Banyak perkahwinan di uji dengan ujian sebegini. Jika anda dan pasangan mampu bersabar..insyaalah bahagialah perkahwinan walaupun tiada zuriat. Zuriat bukan pengukur kebahagian. Zuriat adalah bonus yang DIA berikan kepada hambanya.Tapi harus ingat, bonus ini bukan free..dia datang sekali dengan tanggungjawab kepada ibu bapa.

Anak adalah permata yang berharga.Jaga lah dia sebaiknya. Sambutla dia dengan wajah yang tersenyum riang. Azankan dan iqamatlah dia dan jagalah dia. Subhanallah..ciptaan mu yang sungguh indah.

Bagi mereka yang masih mencari ikhtiar, saya cadangkan SET KESUBURAN SHAKLEE.


Suami dan isteri :

1. ESP 
2. VITAMIN C
3. VITALEA
4. B COMPLEX

Add on untuk Suami :

1. VIT E
2. ZINC COMPLEX

Add on untuk Isteri :

1. ALFALFA
2. GLA COMPLEX





Jangan bersedih. Jangan rosakkan mood. Jangan confusekan hormon. Jaga pemakanan.Kekalkan tahap kesihatan tahap terbaik. Amalkan supplement. Mana tahu Rezeki milik anda..Kita berusaha, DIA yang menentukan.




Untuk sebarang pertanyaan dan info lanjut, boleh hubungi saya ; 
Pengedar Sah Shaklee Taman Equine

eliana | SID : 957593
Wasapp 0192595246
fb : eliana mohd latif
fb page : Suka Mybisnes

COD : Sri Kembangan, Taman Equine dan Putrajaya (Alamanda)


No comments:

Post a Comment