Wednesday, 16 November 2016

Macamana Cara hilangkan Jerawat berkesan dengan Shaklee

Haaaahhhhh Jeraawatt!!!!!

Ada ke jerawat degil??

Yesss..mestilah ada..biasanya tumbuh kat orang yang degil jugak..degil tak nak cari penawar jerawat tu..

Mesti ada yang kata...

"alaaa..muka takde jerawat bolehla..cer naik jerawat camni baru tahu.."

"ehh..silap tu..saya zaman muda belia remaja dulu muka jerawat jugak..berminyak jugak..malula jugak sebab kawan-kawan muka licin cantik je..memang hilang kompiden abisss la..dahla tu..kawan-kawan siap ada boyfren..kita tak de sape pun pandang..."

Tapi jangan salah faham.Bukan niat nak kulit cantik sebab nak ada boyfren tapi kena niat untuk kesihatan, untuk sosial, untuk kerja untuk hilangkan rasa rendah diri.Kalau tahu jerawat buat rasa hidup kita tak boleh maju..kita cari penyelesaian.


Apa punca sebenar tumbuhnya jerawat ni??

1. Masalah kulit muka - Kulit muka yang berminyak lebih mudah ditumbuhi jerawat berbanding mereka yang berkulit kering. Ini kerana, debu akan lebih mudah melekat pada kulit dan sekiranya malas mencuci muka maka jerawat akan mudah tumbuh.

2. Perubahan hormon - cuba kita perhatikan..remaja yang menginjak ke alam remaja selalunya lebih berpotensi untuk ditumbuhi jerawat. Perubahan hormon yang aktif ini meransang pengeluaran minyak pada kulit. Penghasilan minyak yang berlebihan akan menyebabkan pengumpulan minyak pada pori. Jika dibiarkan ianya akan menyebabkan pertumbuhan jerawat.

3. Pemakanan - Ini pun seringkali jadi penyebab kepada pertumbuhan jerawat. Setiap individu mempunyai alahan tersendiri. So..jaga pemakanan ye..

Sebenarnya ada banyak faktor terjadinya jerawat. Kalau banyak sangat pantang tak bagus juga kan..Jomlah cari jalan atasi masalah jerawat ni.


Ada ke Penyelesaian??

Of course ada..Amalkan SET JERAWAT SHAKLE secara konsisten. 

Kadang-kadang badan kita terlalu banyak toksin. Toksin menyebabkan sistem badan terganggu. Sebelum mengambil apa-apa supplemen, pengambilan alfalfa amat disarankan untuk tujuan detoks. Badan yang bebas toksin mampu menyerap vitamin dan zat lain dengan mudah. ALFALFA juga membantu mengurangkan infeksi pada kulit.

Vitamin C merupakan antioksidan yang baik. Ia mampu mempertingkatkan sistem imunisasi dan membantu menyekat bakteria penyebab jerawat.
ESP mempertingkatkan pemulihan luka pada luar kulit serta mengurangkan parut. Juga membantu dalam pertumbuhan sel yang baru dari dalam.


VIT E melindungi kulit dari radikal bebas


Membantu mencairkan sebum yang berminyak dan mengurangkan rongga atau pori dari tersumbat.

Jadi, apa tunggu lagi..tambahkan keyakinan diri sekarang. Muka lambang peribadi anda. Hubungi saya segera. Konsultansi akan diberikan kepada pelanggan sahaja.


Untuk sebarang pertanyaan dan info lanjut, boleh hubungi saya ; Pengedar Sah Shaklee Taman Equine
eliana | SID : 957593
Wasapp 0192595246
fb : eliana mohd latif
fb page : Suka Mybisnes
COD : Sri Kembangan, Taman Equine dan Putrajaya (Alamanda)

No comments:

Post a Comment