Sunday, 20 November 2016

Sakitnya Badan Berangin, Tips Buang Angin Dalam Badan


Dapat kentut tu pun nikmat tauu.. korang jangan gelak. Ini bukan main-main..walaupun kentut kadang2 busuk tapi ia tetap nikmat..busuk tu sebab banyak sangat toksin yang korang simpan..haha..

Siapa yang badan banyak angin mesti tahu kan kalau angin tu tak boleh nak keluar. Paling teruk diri sendiri pernah rasa sampai tahap sakit kepala sampai termuntah muntah bila urut. Badan rasa lesu. Tangan kaki semua rasa lenguh.

Bila dapat urut..fuhhhhh lega yang amat..mula la sendawa tak henti henti..kalau angin biasa bolehla sapu minyak angin kalau yang puting beliung tu..urut je ubatnya...

Zaman sekarang, kalau kat bandar mana pulak nak cari tukang urut. Sesiapa ada suami boleh suruh suami urutkan..Kalau yang single tu camana?? Dahla duk sorang kan..??

Ni dia, Shaklee ada pembantu yang terbaik untuk anda...


Ambil PEPPERMINT GINGER PLUS ni. Larutkan dalam air teh pun sedap. Macam minum teh halia je.Lepas tu, tunggula bom mula meletup..keluar segala angin yang ada dalam badan tu.



Apa nak fikir lagi...jangan di tanggung sakit angin lama-lama. Buang je dari badan. Jangan duk simpan. Tak baik untuk kesihatan dan emosi. Silap haribulan, tengah tahan sakit angin boleh jadi naik angin pulak kalau ada yang cari pasal..hahaha..




Untuk sebarang pertanyaan dan info lanjut, boleh hubungi saya ; 
Pengedar Sah Shaklee Taman Equine

eliana | SID : 957593
Wasapp 0192595246
fb : eliana mohd latif
fb page : Suka Mybisnes

COD : Sri Kembangan, Taman Equine dan Putrajaya (Alamanda)

3 comments:

  1. Best kalau dapat berurut..rilek je rasa

    ReplyDelete
  2. Lega badan kalau angin keluar
    Peppermint bagus sangat untuk buang angin dalam badan

    ReplyDelete
  3. Lega badan kalau angin keluar
    Peppermint bagus sangat untuk buang angin dalam badan

    ReplyDelete