Saturday 26 November 2016

Set Berpantang Shaklee di Sukai Ramai..



Penjagaan rapi untuk ibu-ibu yang berada dalam tempoh berpantang. Proses pemulihan selepas bersalin amat penting untuk ibu pulih dan kekal cergas.

Ibu yang melahirkan memang akan kehilangan banyak tenaga.

Bayangkan..Semasa proses kehamilan 9 bulan para ibu sering kelihatan penat dan memerlukan rawatan kesihatan yang berkala bagi memastikan ibu berada di dalam tahap kesihatan yang paling baik.

Selain itu, dalam tempoh itu juga para ibu berdepan dengan gangguan hormon, mengalami tekanan dan gangguan emosi dek kerana perubahan fizikal.

Apabila melahirkan, tenaga mereka digunakan sepenuhnya dan urat saraf mereka juga banyak yang tercedera dan mengalami luka dibahagian tertentu.

Oleh yang demikian, ibu-ibu yang berpantang harus dijaga rapi bagi memulihkan semula tenaga dan juga kesihatan luaran dan dalaman.

Ada yang suka berpantang cara tradisional.Ada yang langsung tak berpantang. Ada juga yang berpantang dengan produk moden pilihan yang bersesuaian. Ada juga yang berpantang cara shaklee.

Pendek kata..tepuk poket suami..tanya hati nak pilih yang mana satu..hehe..The choices is yours..

Tak nak cerita produk lain..yelah kita ahli shaklee kan..jom saya cadang beberapa set berpabtang shaklee..Ramai yang dah amalkan hasilnya membawa kepada menjadi ahli dan seterusnya jadi pengguna dan pengedar tegar. Siap dapat income tiap-tiap bulan dengan shaklee..Apa yang saya cuba sampaikan ialah..kesannya terbukti dan meyakinkan pengguna untuk terus BERSHAKLEE...Hebat kan?


1) SET BASIC



Set berpantang basic terdiri dari VITALEA, SUSTAINED RELEASE VITAMIN C, B COMPLEX, ZINC COMPLEX.


  • VITALEA - Membekalkan 23 vitamin dan mineral yang sangat diperlukan. Ini kerana ketika berpantang banyak makanan yang perlu dielakkan. Ia mengandungi zat besi iaitu anatara elemen yang diperlukan untuk menghasilkan darah merah. Ketika melahirkan ibu-ibu banyak kehilangan darah dan meyebabkan mereka tidak bermaya dan pucat.
  • VITAMIN C - diperlukan untuk penyembuhan luka serta memerbaiki sel dan tisu yang rosak. Selain itu, ia juga berfungsi sebagai sistem imuniti. Ia baik kerana bayi juga akan mendapat faedah yang sama melalui penyusuan. Selain itu, vitamin C turut membantu dalam pembentukan kolagen yang mana dapat menganjalkan kulit,mencantik dan mencerahkan kulit.Pengambilan secara konsisten dapat menghilangkan strecth mark dan parut pada ibu.
  • B COMPLEX -  Ia berfungsi bagi melegakan sistem saraf dan memberikan ketenangan kepada ibu berpantang. Amat baik bagi mengelakkan ibu dari stress dan meroyan. Juga membantu dalam pembentukan sel darah merah serta membekalkan tenaga kepada ibu berpantang.
  • ZINK - Sangat penting dalam proses pemulihan luka, bersama-sama dengan viamin C dan Protein. Mambaik pulih luka jahitan dan kerosakan tisu dalaman. Zink juga sebagai penggalak keinginan seksual, dapat mengatasi masalah kedinginan dalam hubungan intim suami isteri selepas tempoh berpantang.


2. SET BERPANTANG + SET MENYUSU






  • ESP - Ia baik untuk penghasilan susu yang banyak serta tinggi kandungan antibodi. Ibu Berpantang dan Ibu Menyusu digalakkan mengambil ESP Susu Soya Protein. Pengambilannya sangat membantu dalam pemulihan luka luaran dan dalaman. Mencantikkan kulit. Memejalkan otot. Membantu dalam penurunan berat badan. Membantu menambah penghasilan susu ibu. Membekalkan tenaga dan kecergasan badan.
  • ALFALFA COMPLEX - Alfalfa kaya dengan serat, protein,asid amino,klorofil,vitamin dan zat galian. Tujuannya adalah untuk memerangkap lemak yang dicairkan oleh lecithin dan membawa keluar dari badan. Ia juga merupakan herba galactagogue yang mampu meningkatkan penghasilan susu.
  • OSTEMATRIX - Merupakan sumber kalsium terbaik kepada ibu dan bayi. Ibu juga dapat mengatasi masalah sembelit dengan pengambilan kalsium secukupnya. Selain itu, Ostematrix turut menggalakkan penghasilan susu ibu.

Antara Testimonial :

Badan kekal cergas

Susu cukup untu bayi..rezeki baby dapat menyusu..

Badan bertenaga walau berjaga malam.

Luka bersalin sembuh..badan pun makin slim..


Jangan ambil mudah tempoh berpantang. Jika tidak di jaga dengan betul ia boleh memberi kesan pada masa akan datang..Kak oii..adik oii...badan ni pakai lama..tak mau guna shaklee tak pe..tapi kesihatan pasti kena jaga..





Untuk sebarang pertanyaan dan info lanjut, boleh hubungi saya ; 
Pengedar Sah Shaklee Taman Equine


eliana | SID : 957593
Wasapp 0192595246
fb : eliana mohd latif
fb page : Suka Mybisnes

COD : Sri Kembangan, Taman Equine dan Putrajaya (Alamanda)





No comments:

Post a Comment