Saturday 30 April 2016

VIVIX SI TONIK AJAIB - Saya suka VIVIX..

Sebenarnya bersyukur sangat jadi ahli shaklee..

Saya pengguna..kemudian saya jadi ahli selepas merasai kebaikan dan manfaat dari shaklee..

VIVIX antara best produk yang saya cuba dan jatuh cinta..
Persediaan setiap hari..satu sudu vivix.
Pada asalnya, saya pun tak yakin dengan VIVIX. Lagipun harganya sangat mahal. Sebotol 150ml untuk sebulan..memang rasa macam mahal sangatlah..

Selepas keluar dari hospital November 2015 sehingga Mac 2016 di sebabkan oleh sakit pinggang, saya telah mencuba supplement (minum) yang ada di pasaran kerana harganya agak murah dan mampu beli..setelah 2 ke 3 botol saya minum,sakit pinggang saya tak berkurang..saya masih rasa sengal2..tak boleh berjalan banyak..tak boleh duduk lama dan tak boleh jalan laju..semuanya yang saya buat kena berhati-hati.

Selain itu, saya juga x mampu untuk menyapu sampah, ,mengemop lantai,berjalan di shopping complex seperti biasa..satu level pun belum tentu habis..sebab..?sakit..dan saya takut saya langsung tak boleh bergerak seperti yang berlaku pada October 2015. 

Bekalan walau ke mana pun pergi..mesti habiskan sebelum lunch.
Satu sudu vivix + PD + 1L air untuk bekalan kerja

Awal April 2016, saya tergerak hati untuk beli VIVIX. Saya cuba minum secara konsisten dan alhamdulilah, sampai hari ni..saya boleh buat kerja rumah seperti sediakala..saya mengemop, menyapu..dan boleh cabut rumput tanpa rasa sakit. 2 minggu selepas minum..saya mampu berlari2 anak dan berjalan tanpa rasa sakit.Badan bertambah sihat dan ringan..Sekarang dah hampir sebulan..saya sangat gembira dengan VIVIX. Saya masih amalkan dan akan terus amalkan.

Saya dah rasa perubahannya..memang mengagumkan.

So..lepas ni saya harap saya akan kembali normal seperti biasa dan mampu tunaikan impian tertangguh untuk hiking..sakit pinggang buatkan saya kena berhati-hati dalam membuat apa pun..terutamanya mengangkat barang..serik..sakit..cukupla sekali..



Untuk sebarang pertanyaan dan info lanjut, boleh hubungi saya..

eliana | SID : 957593

Wasapp 0192595246


COD : Sri Kembangan, Taman Equine dan Putrajaya (Alamanda)



No comments:

Post a Comment