Friday 29 April 2016

VIVIX SI TONIK AJAIB - Good morning!




Seronok kan kalau setiap pagi mampu bangun dan tersenyum..masih boleh ucap selamat pagi kat insan2 tersayang...Ada jugak yang bangun pagi tapi hanya mampu memandang insan tersayang..diri terasa lemah dan tak bermaya..fikiran terganggu..kehidupan tidak seperti biasa..kerana apa??

Kerana terlalu lama dibiarkan penyakit menguasai diri..tidak tahu bagaiman untuk hadapinya lagi.. tidak tahu untuk merawat macamana lagi..akhirnya putus asa dan biarkan kesakitan menguasai hidup sendiri..


Please.....wake up!! Banyak lagi cara yang kita boleh buat...


Kita ada agama...agama kita menuntut untuk kita berfikiran baik.. berfikiran positif..saya tahu bila sakit badan kita lemah..kita tidak larat untuk buat apapun..tapi jangan mengalah..kita cuba walau pun ianya tidak menampakkan hasil pada orang lain..yang penting kita tahu kita positif...

Positif akan membuatkan seseorang sihat..positif akan membuat sesorang mampu tersenyum..

Cubalah..hidup yang ceria lahir dari hidup yang positif...yesss..kita tak mampu positif 24 jam..sebab apa??sebab kita ni cuma manusia biasa..tapi kita boleh cubakan...??

SELAMAT PAGI..POSITIFKAN DIRI...jangan lupa senyum pada diri sendiri..sebelum senyum pada orang lain..give a sweet smile to yourself..


eliana | SID : 957593
Wasapp 0192595246

COD : Sri Kembangan, Taman Equine dan Putrajaya (Alamanda)

No comments:

Post a Comment