Monday 2 May 2016

VIVIX SI TONIK AJAIB - VIVIX DAN DIABETIS..









VIVIX adalah minuman botanikal yang mampu menembusi DNA manusia. Oleh yang demikian, VIVIX sangat bagus dalam merawat penyakit 3 serangkai yang sangat popular di kalangan rakyat Malaysia. 

Apa itu penyakit 3 serangkai ??

Penyakit ini terdiri daripada 3 penyakit kritikal iaitu kencing manis, darah tinggi dan panyakit jantung.

Sekiranya anda meminta saya mengesyorkan supplement yang sesuai..saya akan memperkenalkan anda denan VIVIX si tonik ajaib..minuman botanikal yang berasaskan 4 rauan terbaik di dunia.. ianya kaya dengan resveratrol dan polifenol.

Sila klik VIVIX untuk maklumat kandungan yang lebih lanjut.


Bagaimana VIVIX membantu??

Seperti kita ketahui, VIVIX mengandungi kandungan resveratrol dan polifenol yang tinggi dan sangat membantu peanghidap diabetis dengan cara :


Memperlahankan/ mengurangkan Sindrom Resistansi Insulin


Vivix mengandungi antioksidan yang tinggi dan berupaya membantu, melindungi dan memperbaiki sel yang rosak. Pengambilannya secara konsisten mampu memberi manfaat dalam mengurangkan metabolic syndrome yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan kencing manis yang disebabkan oleh kerosakan gen.

Mengawal Kepekatan Gula dalam Darah


Karbohidrat yang dicerna akan menghasilkan gula yang memberikan kita tenaga. Walau bagaimanapun, pengambilan karbohidrat yang tinggi seperti nasi akan menyebabkan kandungan gula dalam darah kita meningkat. Dengan Vivix, polifenol yang terkandung dalam anggur muscadine akan melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah dan seterusnya mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis.


Mencegah pembentukan protein AGE


Protein AGE (advanced glycation end products) terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan. Ia boleh menyebabkan atherosclerotic, sel mati dan komplikasi penyakit kencing manis. Salah satu dari mekanisma anti-penuaan Vivix adalah dengan memperlahankan pembentukan protein AGE ini.


Untuk sebarang pertanyaan dan info lanjut, boleh hubungi saya..
eliana | SID : 957593
Wasapp 0192595246
COD : Sri Kembangan, Taman Equine dan Putrajaya (Alamanda)



No comments:

Post a Comment